پرش لینک ها

نهایی شدن برنامه زمانی و مکانی دومین دورۀ تربیت ارزیاب مدل آیمپس

بنا به تصمیم مدیران دبیرخانه مدل آیمپس، دومین دوره تربیت ارزیاب مدل در شهر جهانی یزد و به میزبانی «هتل داد» در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (به تاریخ هشتم و نهم آذرماه ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد.

مطابق با برنامه­ریزی صورت گرفته، پذیرش شرکت­کنندگان در روز نخست از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز خواهد شد و از ساعت ۸:۳۰ نشست افتتاحیه دوره به صورت رسمی تشکیل می­شود.

تشریح ماهیت و اهمیت پدیده «نظام مدیریت بهره­وری» و همچنین معرفی ارکان و عناصر مدل ایرانی سنجش بلوغ نظام مدیریت بهره­وری (مدل آیمپس) از جمله مباحث نظری است که در نخستین روز این دوره ارائه خواهد شد.

محتوای اصلی روز دوم دوره نیز به برگزاری کارگاه عملی برای تکمیل کاربرگ­های خوداظهاری مدل آیمپس و همچنین امتیازدهی به کاربرگ­های تکمیل شده اختصاص دارد که از طریق تشکیل گروه­های کاری و انجام فعالیت مشترک در درون هر گروه دنبال می شود.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، نشست اختتامیه دوره از حدود ساعت ۱۴ روز پنجشنبه آغاز و به مدت سی دقیقه ادامه خواهد داشت.

شرکت­کنندگان در دوره می­توانند برای آشنایی با مکان برگزاری جلسات آموزشی به تارنمای «هتل داد» (به نشانی dadhotel.com) مراجعه کنند؛ ضمن آنکه فایل الکترونیکی برنامه تفصیلی دوره نیز از «اینجا» قابل برداشت است.

یادآوری می نماید که نخستین دوره تربیت ارزیاب مدل آیمپس در تیرماه سال جاری در شهر تهران و در محل سازمان ملی بهره وری برگزار شده بود و طی آن حدود چهل نفر از متقاضیان به فراگیری این محتوای آموزشی پرداختند. خبر مربوط به دوره یادشده از «اینجا» قابل مشاهده است.

 

پیام بگذارید